Kvalitet usluga i uslužnh delatnosti je svakako poseban izazov. Tu se mora potpuno drugim koncepcijama, pristupima i metodama, pristupati u rešavanju ovih pitanja u odnosu na proizvodne delatnosti.
Razlikuju se i same karakteristike i perfomanse, elementi menadžment sistema, zahtevi odnosno potrebe i očekivanja zainteresovanim strana, kao rizici i mogućnosti.
Pomoći ćemo Vam da dobro razlikujete i definišete osnovne komponente svojih usluga uključujući sve moguće kategorije kao što su:
(1) fizički proizvod - roba (physical product),
(2) uslužni proizvod (service product),
(3) uslužno okruženje (service environment) i
(4) pružanje usluge (service delivery).
Primenom Modela korisničkog pojmanja kvaliteta usluga omogućićemo Vam da tačno razumete šta korisnici žele i očekuju i da sami spoznate kako je to moguće uraditi.
To će omogućiti da se sve značajne karakteristike Vašh usluga jasno i nedvosmisleno definišu što će olakšati definisanje parametara za merenje kvaliteta i omogućiti da Vaši menafžment sistemi budu realno okrenuti i odnose se na vaše uslige a ne budu kopije sistema iz oblasti proizvodnje.
Naša iskustva u oblasti obrazovanja, zdravstva, trgovine, logističkih delatnosti i drugih usluga stoje Vam na raspolaganju.