Unapređenje kvaliteta usluga

 

Kvalitet usluga i uslužnh delatnosti je svakako poseban izazov. Tu se mora potpuno drugim koncepcijama, pristupima i metodama, pristupati u rešavanju ovih pitanja u odnosu na proizvodne delatnosti.

Razlikuju se i same karakteristike i perfomanse, elementi menadžment sistema, zahtevi odnosno potrebe i očekivanja zainteresovanim strana, kao  rizici i mogućnosti.

stock vector brainstorming businessman solving a problem 555212995Pomoći ćemo Vam da dobro razlikujete i definišete osnovne komponente svojih usluga uključujući sve moguće kategorije kao što su:

(1)      fizički proizvod - roba (physical product),

(2)     uslužni proizvod (service product),

(3)     uslužno okruženje (service environment) i

(4)     pružanje usluge (service delivery).

Primenom Modela korisničkog pojmanja kvaliteta usluga  omogućićemo Vam da tačno razumete šta korisnici žele i očekuju i da sami spoznate kako je to moguće uraditi.

To će omogućiti da se sve značajne karakteristike Vašh usluga jasno i nedvosmisleno definišu što će olakšati definisanje parametara za merenje kvaliteta i omogućiti da Vaši menafžment sistemi budu realno okrenuti i odnose se na  vaše uslige a ne budu kopije sistema iz oblasti proizvodnje.

Naša iskustva u oblasti obrazovanja, zdravstva, trgovine, logističkih delatnosti i drugih usluga stoje  Vam na raspolaganju.

 

Kontakt